RSS

News! -- MW3 - The Vet & The n00b Trailer

írta: CoDer ; 2011.11.06. 18:47

 Nagyon hangulatos és egyben vicces élőszereplős trailer érkezett a Modern Warfare 3-hoz. A történet egyszerű: a veteránok és a n00bok közti viszony. Én is voltam újonc az FPS-ek színpadán, úgy ahogy mindenki, de n00bnak sose mondtam magam. Nem rohangáltam a pálya közepén mint egy idióta, közben össze-vissza lövöldözve és nem használtam minden percben a gránátvetőt. Először megpróbáltam kiismerni a játékot, milyen lehetőségeim vannak és csak utána vágtam bele a harcba. Azt nem tagadom hogy először a könnyű ölésekre mentem, de ez idővel változott. Veteránnak viszont egyáltalán nem mondanám magam, persze elég régóta tolom a CoD, BF és hasonló műfajú játékokat, de még messze van ez a cím.

 Lényeg a lényeg, ebben az előzetesben -amiben egyébként Sam Worthington az egyik katona- megmutatkozik hogy mindegy mi az ember: veterán vagy n00b a katona mindenkiben ott lakozik. Jó szórakozást! Ja és a zene üt :D

 

 

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://playhard.blog.hu/api/trackback/id/tr563359037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása