RSS

News! -- Minecraft 1.9 PR 3 potionok

írta: SuperSemir ; 2011.10.10. 21:03

 Azzal kezdeném, hogy nem vagyok oda a Fantasy játékokért, valamiért engem ez mindig és nagyon messziről elkerült, vagy inkább én kerültem el. Mégis, most nem tudom kihagyni, bármennyire is kerülgetem a forró kását, hogy ne ejtsek pár szót, az 1.9-el a Minecraft-ba kerülő bájitalokról.

Nem vagyok benne biztos, hogy jó irányba viszi majd el a játékot, de az eddigiekből az derült ki számomra, hogy a játék, valamilyen olyan irányba halad, ami már korántsem fog a régi önmagára hasonlítani.Ez lehet jó és rossz is.

Jelen esetben, aki rábírta magát, hogy az 1.9 pre verziójával tolja, az már találkozhatott a bájital /Potion/ kifejezéssel.

Ennek tulajdonképpen az a lényege, hogy bizonyos elemeket össze craftolva, különböző olyan italokat kapunk, melyek elfogyasztásával valamilyen szuper képességre tehetünk szert. Bár még teljesen végleges lista nincsen, de amit lehet tudni az most jelen pillanatban.

Potionok:

1.Health Potion, ami az életedet viszi feljebb.

2.Damage potion ,a mi a sebzést növeli

3.Poison potion, méreg

4.Hunger potion, éhség ellen

5.Speed potion, sebesség

6.Fire resist potion, tűzellenállás

7.Sex potion, vágy növelő :D

és egyéb...

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://playhard.blog.hu/api/trackback/id/tr703292731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása